16:28 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزارت نفت

راهکارهای ارائه‌شده برای بهبود وضعیت بازار سرمایه اثرگذار نیست
نماد برتر - تمام این اتفاقات با خو‌ش‌بینی به احیای برجام و لغو تحریم‌ها رخ داده و چنانچه مذاکرات به نتیجه نرسد و وضعیتی ایجاد شود که توافق احتمالی زیر سوال برود، قاعده بازی در بازار سرمایه و سایر بازار‌های مالی هم تغییر خواهد کرد.
تصمیمات جدید در انتظر مالباختگان ETF
نماد برتر - آینده درخشانی که برای ETF ها یا همان صندوق های سرمایه گذاری دولتی متصور می‌شد، مانند سهم های دیگر بازار سرمایه سرابی بیش نبود و کار به جایی رسیده است که صندوق هایی که قرار بود عدالت را بین مردم برقرار کنند و سودده باشند، تا جایی ضرر داده اند که خریداران این صندوق در لیست مال باختگان قرار گرفته اند و صحبت از این است که ضرر آن ها چگونه جبران شود!
افزایش ۷ درصدی تولید پتروشیمی‌ها
نماد برتر - مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از افزایش هفت درصدی تولید انواع محصول پتروشیمی در نخستین ماه از سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه در سال 1399 خبر داد.
پاسخ به ادعای کارشکنی در سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد یورویی چین در ایران
نماد برتر- رییس برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه به ادعای سفیر اسبق ایران در چین و رئیس گروه دوستی این دو کشور در مورد کارشکنی سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد یورویی ، پاسخ داد.
کاهش خرید نفت سعودی‌ها توسط هندی‌ها!
نماد برتر - پالایشگاههای دولتی هند در ماه مه ۳۶ درصد نفت کمتری از حد معمول از عربستان سعودی خریداری خواهند کرد که نشان دهنده تشدید تنشها با ریاض حتی پس از حمایت این کشور از افزایش تدریجی تولید اوپک پلاس است.
اثر مصوبه مجلس در افزایش ۴ هزار میلیاردی برق صنایع بزرگ بورس + صرف منابع
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق با اشاره به اثر مصوبه مجلس در افزایش ۴ هزار میلیار تومانی برق صنایع بزرگ بورس ، محل صرف منابع حاصله را اعلام کرد.
محصول جدید فولاد مبارکه و تولید بیش از ظرفیت اسمی
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: واحد گندله سازی ۵.۵میلیون تنی این شرکت تا ۷میلیون تن تولید می‌کند که به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد اسفنجی همیشه بالاتر از ظرفیت اسمی تولید می‌کند.
پذیرش زیرمجموعه پالایشگاه تبریز در بورس و زمان اتمام سه طرح توسعه
نماد برتر- پالایشگاه تبریز با ارائه صورت های مالی ۹ ماهه از اتمام سه طرح توسعه تا پایان سال و طی مراحل پذیرش شرکت زیرمجموعه در بورس خبر داد.
پیشنهاد جذب سرمایه گذاری های بورسی برای رونق انرژی‌های تجدیدپذیر
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از پیگیری پیشنهاد جذب سرمایه گذاری های بورسی برای رونق انرژی‌های تجدیدپذیر در صحن خبر داد.
حمایت فولاد مبارکه از بومی سازی الگو شود
نماد برتر- عضو هیات مدیره انجمن فولاد گفت: فولاد مبارکه با ریسک پذیری از شرکت های دانش بنیان در راستای بومی سازی حمایت کرده و این مسئله باید الگو شود.
وزارت نفت گام مهمی در دانش‌بنیان کردن اقتصاد برداشته است
نماد برتر- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فشارها بر صنعت نفت در این سال‌ها بسیار زیاد بوده، با وجود این وزارت نفت گام مهمی در مسیر دانش‌بنیان کردن اقتصاد ایران برداشته است.
ثبت رکوردهای جدید صادرات نفت و پیش بینی هفته‌های خوشی
نماد برتر- معاون اول رئیس‌جمهور با اعلام کاهش ۱۰۰ میلیارد دلاری فروش نفت در سه سال اخیر و ثبت رکوردهای جدید صادرات در ماه گذشته ، هفته‌های خوشی را برای آینده ایران پیش بینی کرد .
توضیح مدیرعامل پتروشیمی بورسی درباره حادثه ترکیدگی
نماد برتر- مدیرعامل پتروشیمی خراسان با اشاره به اشکالات فنی ناشی از حادثه ترکیدگی یکی از درام ها گفت: این حادثه تلفات انسانی نداشته و به زودی بخش ها راه اندازی شده و به محصول خواهد رسید.
توضیحات "فولاد" درباره کاهش تامین گاز، تعیین قیمت ورق، اسلب ۳۰۰ میلیمتری و ...
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه درباره کاهش تامین گاز مورد نیاز، تعیین قیمت ورق، طرح بومی سازی تولید اسلب گازترش، تولید اسلب ۳۰۰ میلیمتری و طرح های آبرسانی توضیحاتی ارائه کرد.
قیمت هر لیتر نفت کوره مصرفی سیمانی ها و هزینه حمل ابلاغ شد
نماد برتر- مصوبه هیات وزیران درباره قیمت هر لیتر نفت کوره مصرفی کارخانه‌های سیمان و هزینه حمل توسط معاون اول رییس جمهور به دو وزارتخانه نفت و صنعت ابلاغ شد.